Search This Blog

Monday 11 August 2014

Harga Set Berpantang Shaklee

Bismillah,
Alhamdulillah banyak perkhabaran gumbira di hari raya ni..Bukan je Mentor dapat baby,ramai juga saudara mara yang dapat baby time raya.

So berpantang la mereka di bulan Syawal.Tak pe..walaupun tak dapat makan rendang dan lemang yang penting hati dah senang selepas kelahiran.

Ada yang dapat 1 baby,ada juga yang dapat 2nd baby dan ada juga yang dapat 3rd or 4th baby.Alhamdulillah semoga semuanya sihat belaka.

Pada yang masih menanti masa deliver..jangan susah hati.Fikir la yangmolek2je..Sediakan semua kelengkapan seadanya.

Masih juga berkira-kira nak beli set berpantang?Ni saya nak bagi tau Harga Set Berpantang Shaklee.Bermula dari RM150 sehingga RM400.

Mahalnya?Eh nanti dulu...set berpantang Shaklee ni rasanya tak la semahal set berpantang lain.Sebabnya penggunaan setiap 1 botol vitamin Shaklee boleh di gunakan sehingga 6 bulan.

Ha...even dah habis pantang pun still boleh amik lagi tau.Selamat untuk ibu menyusu dan berkejaya sebab ianya mudah di bawa.

Dan yang BONUS dalam set berpantang Shaklee ni..Ibu akancepat seliiimm seperti sebelum prangnent duludan kalau diet sikit ibu akan dapat berat macam anak dara dan kulit pun semakin cantik

Jom tengok set apa yang ada?





ha..anda berhak memilihnya.So selamat berpantang 

No comments:

Post a Comment