Search This Blog

Thursday 17 August 2017

Apa Baby Dalam Perut Mummy Perlukan?

HARGA RUNTUH SEMPENA PROMOSI MERDEKA UNTUK WANITA HAMIL!!!!

Korang tau tak wanita hamil perlukan nutrisi yang lengkap.

Kerana bayi dalam kandungan sangat berharap pada ibu untuk bekalkan zat secukupnya bagi membentuk organ dan tumbesaran yang sihat.

Sepanjang mengandung, saya amalkan set prenatal shaklee tanpa failed.

Sebab saya tahu saya bukan jenis yang amalkan ikan laut dalam setiap hari untuk beri omega-3-fatty acid pada anak.

Saya bukan yang makan pelbagai jenis sayur dan buah setiap hari.

Jadi saya takut!!!

Saya takut anak tak sempurna, tak sihat.

Saya berusaha untuk beri yang terbaik pada anak saya.

Tahukah anda omega-3-fatty acid dalam omegaguard membantu perkembangan mata dan otak bayi dalam kandungan??

Omega ini kita hanya dapat dalam ikan laut dalam.

Malangnya ikan laut dalam mempunyai merkuri yang tinggi dan beracun. Ia boleh mencacatkan anak dalam kandungan jika diamalkan selalu.

Macam mana nak dapat omega yang diperlukan oleh anak kalau makan ikan laut dalam secara konsisten, boleh buat anak cacat??

Tak makan pun bahaya, makan pun bahaya.

Sebab tu kita ambil supplemen Omegaguard kerana ia melalui tahap penyulingan berkali2 untuk memastikan takde merkuri langsung dalam omegaguard.

Ia dijamin selamat untuk ibu mengandung.

Pilih jenama ini kerana ia berkualiti tinggi.

Diluluskan KkM. Give the best to your children👍🏻👍🏻

Dapatkan sekarang sempena promosi merdeka yang tersangat murah ini.

Anda takkan rugi malah anda akan bersyukur kerana berjaya jimat RM 60.

No comments:

Post a Comment