Search This Blog

Sunday 25 November 2018

Cara Atasi Kulit Breakout

Hai korang .Cuti sekolah dah bermula.Jadi rutin harian pun berubah lah .
Ok hari ni liza nak share pasal kisah kenalan liza ni.
Muka breakout teruk.Jom teruskan baca ye .

Salam Kenal semua. Pertama sekali saya nak mohon maaf terlewat sharing.
Kenalkan saya Ummi Nurhidayah downline Mamareen - Master Dr. Normi - Puan Kartini - Master Farihah Berumur 23 tahun Anak dara Kelahiran Johor Bahru, menetap di Kedah .
Nak dijadikan cerita, akhir tahun 2016 saya menemui Shaklee selepas buntu cari jalan penyelasaian untuk kulit wajah saya yang breakout dan kusam Saya mula amalkan ESP, Vitamin E dan Vitamin C sahaja untuk rawat kulit saya yang berparut hitam sana sini dan jerawat yg agak kerap naik .
Saya rajinkan diri buat masker Vitamin C & Vitamin E hampir setiap hari.
Vitamin C saya lumur seluruh muka, Vit E saya sapu pada tempat berparut Dan Alhamdulillah kulit saya hampir 100% pulih selepas 6 bulan konsisten makan set ini.
Jerawat kecut & susah naik even tgh period Kulit makin cerah & berseri
Parut pudar menghilang Kulit jadi lembut.
Sampai sekarang pun saya masih amalkan walaupun masalah saya dah selesai, tapi ia bukan sekadar membantu saya soal kecantikan, juga banyak berjasa utk kesihatan saya terutamanya. ITU PALING PENTING !
The power of ikhtiar + sabr + konsisten
 Sekian saja perkongsian dari saya. Moga bermanfaat terima kasih ❤.

Apa pun kita buat istiqomah tu penting.Jangan amalkan sikap try sekali terus espect akan cantik esok.
Semua tu makan masa dan disiplin.
Korang yang ada masalah kulit/kesihatan lain jangan malu untuk share dengan liza.
InshaAllah liza akan bantu sebaik mungkin.

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan syarikat Suppliment semulajadi yang memegang piagam
✔Selamat (sijil halal dan kelulusan KKM)
✔ Semulajadi
✔Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya liza kama yang merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah,serta lebih mementingkan kesihatan anda.Hubungi saya agar saya boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dan kualiti kesihatan anda sekeluarga.Saya juga menyediakan khidmat konsultasi PERCUMA  berkaitan produk SHAKLEE yang telah anda pilih.

PENGHANTARAN
Semua proses penghantaran  melalui perkhidmatan Poslaju,Citylink,GDex ke seluruh Malaysia .

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh di buat menggunakan MAYBANK BERHAD,CIMB,BSN,BANK ISLAM atau Western Union jika anda berada di luar negara .

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkan produk shaklee anda ada beberapa pilihan.
☑Belian secara ONLINE menggunakan kad debit /kad kredit anda.
☑Belian terus di cawangan Shaklee berhampiran anda (ID 1275479)
☑Hubungi terus Liza kama di +6012-3010634 untuk membantu anda membuat pembelian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit/kad debit ?Klik di bawah


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b4b0ddbd905dd1a73a7793e607976aab


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Jika anda berminat untuk mendapatkan bonus tunai serta banyak manfaat lain jom sertai team bisnes kami.THE MUMTAZ yang mempunyai ahli aktif,kelas pemasaran percuma dengan masa yang fleksible.

Rakan Shaklee anda(ID 1275479)
Liza Kama
Sms/wasap :012-3010634
IG :@lizakamasp

No comments:

Post a Comment