Search This Blog

Wednesday 19 November 2014

Set Penyususan B.Pilihan Ibu Bajet

 Salam semua. Hari ni tak nak bercerita panjang. Nak straight to the point je. Biasa dengar pasal Set Penyusuan 3M je kan. Yang meletop-letop je tu mesti Set Penyusuan 3M. Tapi saya akui ada ibu yang memang budget terhad untuk dapatkan Set Penyusuan 3M. Jadi untuk ibu-ibu yang mempunyai budget yang sanga terhad, ibu-ibu boleh cuba amalkan Set Penyusuan B.



Apa kandungan dalam Set Penyusuan Bni?
    • Vitalea
    • B-complex
    • Vitamin C
    • Alfalfa
Gabungan 3 vitamin asas iaitu Vitalea, B-complex dan Vitamin C akanmembekalkan badan ibu dengan segalanutrisi penting yang diperlukan untuk kesihatan dan tenaga ibu. Bila badan ibu lengkap dengan khasiat, sihat dan bertenaga InsyaAllah susu juga akan lancar dan bertambah banyak.  Alfalfapula bertindak sebagai milk-booster bantu mempercepatkan proses penghasilan susu badan.
Jadi dengan kombinasi semua supplement dalam Set Penyusuan B ni, badan ibu akan mampu hasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak serta penuh dengan khasiat. Jadi tidak hairanlah ada ibu yang kata susu nampak lebih pekat berkrim tau. Tapi dengan syarat ibu amalkan ikut panduan makan yang betul, pump 2-3 jam sekali dan minum air kosong minimum 3L sehari. Barulah kesannya pun best..
Tapi dengan pengambilan set penyusuan B ni bukan sahaja penyusuan lancar, ibu sendiri akan dapat banyak bonus2 lain antaranya:
    • B-complex dan Vitamin C memulihkan kecantikan kulit dan menaikkan seri wajah (muka nampak glowing gitu)
    • Vitamin C bantu pulihkan parut kesan jerawat dan jeragat
    • Kombinasi kesemua vitamin memberikesihatan dan tenaga badan secara menyeluruh serta meningkatkan tahap imunisasi badan
    • Alfalfa mengatasi masalah keputihandan bertindak sebagai perapat mengeratkan lagi keintiman suami isteri.Klik untuk fungsi lain Alfalfa
    • B-complex memberi tenaga kepada badan serta mengawal stress di mana stress adalah antara punca utama susu merudum
    • Vitamin C memberi perlindungan dari penyakit.
Best kan. Dengan harga yang sangat berpatutan, banyak lagi khasiat lain ibu boleh dapat. Sekarang jom lihat apa kata ibu-ibu yang dah cuba Set Penyusuan B ni.





Apa yang penting pengambilan air yang cukup semasa proses penyusuan amat la penting.Sekurang kurangnya 3liter sehari.Ianya wajib jika nak hasil seperti ini.Menyusu dan air kosong adalah sahabat karib.Kekurangan air boleh menjejaskan penghasilan susu tau.

Untuk.dapatkan set penyusuan ni boleh hubungi saya anytime:

Call:Liza 012-3010634
PM/Add Friend:Liza

*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


No comments:

Post a Comment