Search This Blog

Monday 10 December 2012

Penyusuan Yang Lancar Dengan Eu 4 Plus



Ramai ibu yang tidak menyedari bahawa kesihatan ibu dan nutrisi lengkap adalah antara faktor utama yang mempengaruhi kelancaran proses penyusuan. Dan ramai juga ibu yang menghubungi saya kerana masalah kekurangan susu walaupun baru beberapa hari bersalin. Untuk memastikan proses penyusuan ya
ng lancar lepas bersalin, ibu haruslah amalkan nutrisi lengkap semenjak hamil lagi. Pengambilan protein dan kalsium mestilah lengkap kerana kedua-dua ini adalah antara komponen utama susu ibu. Jadi hari ini saya ingin berkongsi tentang Set Eu-Four Plus yang merupakan antara set terbaik dalam membantu penyusuan. Malah set ini boleh diamalkan semenjak hamil, pantang dan menyusu. Selamat dan tiada kesan sampingan negatif kepada ibu dan bayi.

Apa yang Ibu Perlu Untuk Melancarkan Proses Penyusuan?


  • Vita-Lea
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Ostermetrix
  • ESP(Energizing Soy Protien)




















Nampak banyak jenis ni tapibukannyer makan sekaligus je...Ade panduan dan cara pengambilannyer.
Yang bonusnyer selain daripada memperbanyakkan susu set ini juga membantu para ibu :

  • sentiasa bertenaga dan tidak mudah letih untuk melakukan aktiviti harian.
  • ESP membantu menganjalkan payudara.
  • vitamin cmembantu mencantikkan kulit ibu dan menjadi menguatkan sistem imun untuk ibu dan bayi.
  • Ostermetrix(kalsium)membantu menghilangkan sengal dan sakit pinggang,lutut,dan sengal badan serta melawaskan sistem pembuangan.
  • B complex memberi ketenangan,mengurangkan stress,menenangkan ibu semasa proses penyusuan dan mebuatkan kulit ibu nampak cerah,ceria berseri.



Dengan segala manfaat ayng terkandung didalam set ini rasanya berbaloikan.Bukan sahaja penyusuan yang lancar malah ibu juga nampak cantik..Berbeza dengan ibu yang tidak mengambil apa2 supplement.Tak percaya?Cubalah sendiri.Anda pasti teruja.



BUKTI 1.



BUKTI 2




BUKTI 3




BUKTI 4






Disini saya bersedia membantu anda mendapatkan supplement yang sesuai untuk diri anda di samping menepati budget anda!Untuk tahu lebih lanjut boleh hubungi saya

Liza
SID Shaklee
012-3010634


Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan saya saja..okay mesti try tau!Sila klik LIKE n SHARE untuk memberikn sokongan anda.Terima kasih


Penafian:Segala testimoni/penulisan tentang produk yg dikongsi disini bukan bertujuan untk merawat,mencegah,mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.Pembaca yg mengalami masalah kesihatan di sarankan mendapatkan nasihat dari pakar terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment