Search This Blog

Sunday 16 November 2014

Semakin Hari Semakin Sayang

Assalamualaikum semua..

Berhari hari dok mereka ayat nak menulis sesuatu kat dalam ni..Ala...bby kacau pulak baru nak feel.Chop yer nak tengok baby jap.

Ok sambung balik..Ni kisah benar ye..Bukan direka reka.Sahabat baru saya ni berumur 36tahun..consume Set Kecantikan dan Set Slimming untuk diri sendiri yer la umur nak menginjak ke angka 4 mula la nak touchup apa yang patut.

Kak Nieza dah ok .Semakin dapat berat ideal dan kecantikan kulit yang diidamkan.


Kak Nieza 36 dan suaminya 59tahun.


Masalah lain yang perlu K.Nieza settle pula..Suami K.Nieza ni heavy smoker.Sehari sekotak sure habis kadang tak cukup pun.Faktor umur dan risau akan masalah kesihatan K.Nieza nekad nak pulihkan suami dia yang kuat merokok tue.

Bermula la episod K.Nieza paksa suami dia amik CoQ Health Shaklee .Sayang kan suamikan...kena la jaga kesihatan dia.

K.Nieza bagi CoQ dan Vivix untuk kurangkan masalah heavy smoker tue.Baru percubaan 3minggu pada awalnya dalam keterpaksaan lama lama jadi rela..


Jeng jeng...ha ni nak citer apa yang dah jadi pada K.Nieza dan Abg Ali..


Bagaikan jatuh cinta kali ke 2.Cik Abang dah kembali seperti 30an..Semakin kuat cemburu dan semakin romantik.Cik Abang dah kurang sifat pemarahnya..jadi pemarah sebab stree tekanan kerja ..biasa la tue kan dan y hormon pun tak stabil ,memang ada he angin tak tentu pasal.Nafsu pun agak down je..



Pernah baca kan CoQ ni sangat sesuai untuk mereka yang down dalam hubungan intim..So Cik Abang dah semakin intim.Hahah tak boleh la nak details kat sini...Boleh je pm tuan punya badan.Sampai Kak Nieza Ali pun pelik dan rasa errmmmm.Ok jom saya share pengakuan K.Nieza pasal suaminya.







>> Pada tahun 1961, kajian telah menemui kadar Coq10 yang rendah dalam tubuh pesakit kanser paru-paru, payudara, prostat, pankreas, kolon, buah pinggang dan leher. 

CoqHealth Plus merupakan antioksidan yang tinggi kerana formulanya ditambah vitamin E dan ekstrak teh hijau.Ia menghalang radikal-radikan bebas dari merosakkan dan memusnahkan sel-sel dan daya imunisasi tubuh.

>> Coq10 turut bermanfaat dalam mencegah penyakit jantung, parkinson, tekanan darah tinggi, menstabilkan kolesterol bagi penghidap diabetes.

>>Turut membantu meningkatkan tahap kesuburan dengan meningkatkan kuantiti, kualiti dan pergerakan sperma bagi lelaki dan meningkatkan kualiti ovum bagi wanita.

>>Ada lagi, Coq10 juga bagus untuk meningkatkan tenaga sekaligus mengelakkan keletihan. Kajian menunjukkan pengambilan coq10 setiap hari boleh mengurangkan simptom keletihan sehingga 90%. CoQ10 ditemui dalam setiap sel tubuh badan manusia dan amat diperlukan untuk menghasilkan tenaga terutamanya di bahagian jantung, iatu otot yang bekerja paling kuat dalam tubuh kita dan organ-organ lain yang memerlukan banyak tenaga seperti ginjal dan hati.


..CoQ bukan sahaja membantu mereka yang nak berhenti merokok malah yang BONUSNYA CoQ membantu meningkatkan keintiman suami isteri..Melekap je Si Abg Ali ni dgn K.Nieza..hahahah cayalah kembali muda gitew.


Wow, ini sudah bagus..mana nak dapat jenis yang All-in-one macam CoqHealth Plus ni???? 

Buat lelaki pertengahan umur yang merokok, sedang berusaha mendapat/menambah zuriat, sering keletihan dan amat pentingkan kesihatan, bertindak sekarang! Harga COQHealth Plus (30 biji) RM124. Hubungi saya untuk mendapatkannya hari ini.


012-3010634


No comments:

Post a Comment