Search This Blog

Friday 5 December 2014

Suupliment Untuk Suami Isteri

Haid tidak teratur antara tanda isteri mengalami masalah kesuburan. Ia juga disebabkan gangguan sistem hormon, gangguan induk telur dan masalah salur rahim.
Bagi suami pula, masalah sperma kurang berkualiti dan tak aktif merupakan antara penyebab kesukaran mendapat anak.
Jika anda antara pasangan suami isteri yang mengalami kesukaran menimang cahaya mata, kami ada suplemen yang membantu sistem kesuburan anda suami isteri.

Set Kesuburan Untuk Isteri

B Complex: Jika ingin hamil, inilah vitamin yang sangat diperlukan kerana ia mengandungi asid folik. Asid folik amat diperlukan untuk mengelakkan kecacatan bayi seperti kecacatan saraf tunjang. Bagi yang merancang untuk hamil, masa terbaik untuk anda mengambil asid folik adalah 3 bulan sebelum hamil dan 3 bulan pertama kehamilan kerana pada masa ini perkembangan otak dan sistem saraf bayi dalam rahim berkembang dengan cepat.

GLA Complex: GLA adalah  vitamin yang sangat membantu terutama jika kita mempunyai masalah period yang tidak teratur atau masalah senggugut yang teruk. Kedua-dua masalah ini juga boleh meyebabkan kesukaran untuk hamil. Jika period tidak teratur, sukar untuk kita menentukan waktu subur. Pengambilan GLA membantu meningkatkan cecair mukus kesuburan yang berkualiti bagi wanita. 

Set Kesuburan Untuk Suami

Zink Complex: Vitamin ini dapat membantu kesuburan kerana ia berupaya meningkatkan jumlah sperma. Ada sesetengah lelaki kemungkinan mengalami jumlah sperma yang kurang dan ini boleh menyebabkan kebarangkalian untuk bersenyawa dengan ovum lebih rendah. Jika jumlah sperma ditingkatkan, ia akan memberi lebih peluang untuk isteri hamil dengan lebih mudah. 

Vitamin E: Vitamin E  sangat diperlukan untuk menghasilkan sperma yang berkualiti. Bilangan sperma yang banyak sahaja tidak mencukupi andai ianya kurang berkualiti dan ini juga menyukarkan peluang isteri untuk hamil dengan mudah. Vitamin E juga meningkatkan kesihatan sperma dan membantu sperma untuk meluncur lebih laju menuju ke ovum. Sebab itulah kedua-dua vitamin ini perlu digabungkan untuk set kesuburan suami. Biasanya suami bukan tidak subur tetapi mempunyai masalah sperma yang kurang kualiti kerana gaya hidup yang tidak sihat atau suami seorang perokok juga boleh mengurangkan kualiti sperma.

Berita baik sebenarnya di sebabkan bulan ni promo Vitamin E so,Set Kesuburan ni pun akan mendapat less,sebabtue la kami sangat syorkan anda untuk mencuba set kesuburan bulanini..In sha Allah berkat usaha dan doa impian anda termakbul.

Ingin membeli set kesuburan ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0ccdcb33f85df88037bd0701b351d5df

Salam Sayang,
Liza 012-3010634

No comments:

Post a Comment