Thursday, 25 December 2014

Total Wellness Program Shaklee

Bismillah..ramai yang masih tak tahu ke apa dah jadi dengan Malaysia hari ini??

Ye banjir yang paling menggemparkan Dunia.Hampir keseluruhan bumi kelantan telah di tenggelami air.Astagfirullah..

Ya Allah Kau yang Maha Menurynkan hujan.Redakan kan lah hujan ini..

Walaupun kita sibuk dgn bencana alam,tak lupa juga pada kesihatan tau.

Di bawah ini disenaraikan pelbagai suplemen SHAKLEE yang disyorkan mengikut taraf kesihatan masing-masing. Sila hubungi saya untuk keterangan lanjut dan free consultations.



Anti-Aging
Vivix

Anti-Oxidants
CarotoMax, Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Athma, Sinus (Resdung), Allergy, Hives (Gegata), Eczema
Alfalfa, B Complex, Vitamin C

Breastfeeding Set
Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Children's Health
Chewable Vitalea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, MealShake

Confinement Set
Vitalea, B Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP, Omega Guard

Diabetes Set
Fiber, GLA Complex, B Complex, Vitamin C

Gout Set
Fiber, PD, Omega Guard, Alfalfa

Immune Booster
NutriFeron

Men's Health
Vitalea, B Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Preggy Mommies
Vitalea, B Comples, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Skin Care
B Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Students' (12 years ++)
Vitalea, B Complex, Vitamin C, Lecithin, Omega Guard

Weight Management
Fiber, Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch energy Tea Mix

Individuals that don't like pills @ tablets
Meal Shake, ESP, Vivix, NutriFeron


Ingin membeli mana mana produk untuk kesihatan ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.


Salam Sayang
Liza
012-3010634

1Tahun Lamanya Nak Cantik

Hai korang hari cuti buat apa?Uuu liza di kedah hujan dari semalam lagi.Sejuk gila ni . Nak keluar pun malas yakmat 😂😂. Ok hari cuti ni ...