Search This Blog

Sunday 11 January 2015

Sembang Sohabat:Puji Kebaikan Shaklee

Assalamualaikum readers, Bismillah..sekolah dah bermula untuk sesi 2015.Kembali la ke rutin harian hantar dan amik anak dari sekolah.Setelah hampir 2 bulan memerap kat rumah.

Semalam punyer hal ni..saya snapshot borak sakan sahabat Smad di group what's app.

Kemain pada awalnya diorg mengutuk tuan tanah..sahabat saya ni pantang kalau saya tak join borak diorang.Ada la idea nak kutuk.Ciisss del betulkan .Tapi saya sangat terhibur bersama mereka.Ye la last kami merapu pada thn 1999.

Mereka juga pelanggan setia saya.Apa saja kebaikkan Shaklee yang baik untuk saya,memang saya share dgn mereka.

Tak mau kedekut ilmu.Saya nak sihat,saya juga nak semua kawan saya sihat.Untuk kita buat gathering ke,untuk memudahkan pwrgerakan dan memudahkan untuk beribadah.

Jom baca apa la yang mereka borakkan.



Apa masalah sahabat saya ni?Ermm luaran nampak cun dah tapi dalam dia masalah..Resdong jangan di biarkan melarat.Nanti kalau dah tahap kritikal nak makan yangs edap punterbatas.

Gatai nya sampai nak keluar bijik mata.Pada hampa yang juga ada hint hint masalah resdong atau alergik jangan segan silu mai habaq sini.

Suggest saya hanya Alfalfa+vit C shaklee ja.Mahai?Da aiiihhh murah ja.Lagi pula Alfalfa ada 330biji(small)/700 biji(large) dan Vitamin C ada 120 biji.

Ingin membeli mana produk RESDONG ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.



No comments:

Post a Comment