Sunday, 23 August 2015

Cloth Pad

Bismillah..Assalamualaikum semua.Lama juga tinggalkan ruangan ni.Bukan apa bizi sikit nak menyiapkan dan mengiklankan CP kami.

Selalu saya dapat soalan dr buyer .
"Tak bocor ke pakai kain ni""?
Jawapan saya TIDAK BOCOR.Sama macam pad biasa kalau penuh kita tukar kan.Mana boleh pakai pad sampai 8jam.Bakteria tue akan masuk dari pelbagai sudut.Nanti akan rasa lah gatal,keputihan yg abnormal dll masalah lagi yg kadang kala berkait dgn serviks.

Jom kita jimatkan kos hari ni Pad kain ni boleh guna untuk 5tahun tau.Jika mwngikut panduan mencuci yg betul.

Bagaimana nak order CP??WhatsApp saya dan kami akan balas secepat mungkin.

Selain menjual COLTH PAD,kami juga menyediakan CLOTH PAD DIY untuk mereka yang nak belajar menjahit cloth pad sendiri.Selain dari itu kami juga menyediakan pakej untuk yg berminat.

Liza
012-301634

1Tahun Lamanya Nak Cantik

Hai korang hari cuti buat apa?Uuu liza di kedah hujan dari semalam lagi.Sejuk gila ni . Nak keluar pun malas yakmat 😂😂. Ok hari cuti ni ...