Search This Blog

Sunday 31 July 2016

Giant Anggur Penyembuh 3Serangkai

DIABETES, SAKIT JANTUNG, KANSER SEMBUH DENGAN ANGGUR TERBAIK DI DUNIA
Ha macam mustahil.je bunyinya kan..Tapi jika.konsisten inshaAllah penderitaan itu berakhir dengan bantuan anggur giant ni hihihi

TAHUKAH ANDA?
Mengikut kajian para saintis

Anggur yang terbaik di dunia adalah spesis MUSCADINE GRAPE



Saiz anggur ni adalah berganda-ganda lebih besar daripada anggur yang biasa kita duk beli di pasaraya tempatan (sebesar bola pingpong)

Anggur adalah sejenis tumbuhan hebat dan istimewa. Malah di dalam al-Quran ada disebut 6 kali tentang buah anggur dan manfaat buah anggur ini. Anggur dikatakan antara buah yang dibawa dalam bahtera Nabi Nuh.

Di dalam biji anggur muscadine ini, terdapat satu kromosom tambahan (20 kromosom berbanding anggur lain yang hanya mengandungi 19 kromosom). Kromosom tambahan inilah yang dipercayai membekalkan sejenis nutrien antipenuaan khas.

Malah, kandungan kompaun polifenol dalam buah anggur muscadine adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah.

Maka tidak hairanlah mengapa anggur muscadine ini cukup popular sebagai anggur nombor satu di USA sehinggakan  bekas Presiden USA, Thomas Jefferson turut dilaporkan pernah menanam anggur ini di kediamannya di Monticello, sepanjang awal tahun 1800-an.

Shaklee memilih anggur muscadine sebagai bahan utama di dalam vivix sehingga di gelar tonik ajaib.

Info credit to ummu durrah.

SHAKLEE SP
012-3010634 LIZA

No comments:

Post a Comment