Search This Blog

Thursday 27 April 2017

Tuah Ayam Nampak Di Kaki.Tuah Ain Dengan Sale Meletop

Assalamualaikum semua,agak lama juga tak aktif berblogging ni.Banyak yang perlu di uruskan.Begitu lah seharian.Masih aktif dengan Shaklee dan bamyak misi baru yang perlu dilaksanakan.

Tahniah bakal supervisor Ain Karim sale hari ni dah nak dekat RM10K!

Well done my new leader. Surirumah berijazah ni tak jadikan kesusahan sebagai alasan untuk berjaya.

Anak ramai pun tetap boleh buat bisnes online. Ramai sangat bagi alasan kat cikliza tak sempat nak buat bisnes sebab sibuk dengan anak-anak. Dah tu kami tak da anak? 😂

Setiap anak ada rezeki yang Allah bagi. Ada lagi tak surirumah berijazah nak join team kami? Cikliza  buka 10 tempat untuk protege mei! Jom dengan team hebat kami tak mustahil sale RM10 K sebulan.

Buat sambil-sambil je bermodalkan RM75 SEUMUR HIDUP mampu bantu lebih ramai lagi yang nak sama-sama group kami.Peluang ada di depan mata dan cikliza sangat komited sama-sama bergerak.

Apa yang Shaklee tawarkan untuk anda??Itu soalan yang biasa Cikliza dapat..Ok Cikliza tunjukkan carta aliran income yang bakal anda dapat jika serius dalam shaklee.
Tak susah pun nak achieve tangga supervisor.Dapat bulan pertama RM1500 di buat secara sambilan(suka-suka) ha..bagi Cikliza itu dah lumayan.

Tengok pula pada tangga yang berikutnya..Silap haribulan boleh resign awal nanti 😂😂😂.


Ok bawah ni rakan bisnes Cikliza .Suami askar,cikain ni surirumah je kot..Dengan anak-anak  lagi..Kira sama la title dengan Cikliza.Kalau kami boleh dapat income yang besar takkan la korang nak tengok je kot.


Okeh Cikliza tunggu ampa na..Pada yang nak tahu dengan lanjut mai kita borak dulu.Cikliza 012-3010634


No comments:

Post a Comment