Sunday, 2 July 2017

Seram Sejuk Tengok Alat Penimbang

Assalamualaikum,Amboi sakan korang cuti rayakan.

Cikliza pun sakan juga.Makan tak ingat dunia.Air kosong pun fail 🤗🤗.Mahap ye perut 😊😊.

Seminggu lebih di kampung.Kunjung mengunjung di hari raya asal apa orang hidang je sapu.

Tak fikir dah kalori bagai.Padahal sedar je semua tinggi kalori 😚

Ok dah habis cuti kan.

Dah balik rumah sendiri kan

Pertama sampai rumah memang cari penimbang

Berdebor juge nak naik

Bismillah..😅 Alhamdulillah.Naik 1kg je 😂😂😂😂.

Nyaris 1 kalau 2/3 memang kes naya.Biasanya kalau balik kampung memang akan berkilo-kilo la..tapi kali ni eh macam tak percaya.

Korang,nak makan tu tak salah.Tapi berpada-pada.

Cikliza memang sapu je apa yang lalu tapi ambil dalam.kuantiti sikit.Cukup sekadar nak rasa.

Korang-korang yang naik geram berat makin up raya ni tak terlambat pun nak turunkan.

Omega guard bukan je baik untuk jantung,tapi tolong bakor lemak juge.

#diariraya2017
#lizakama
#omegaguard
#healthyweightloss
#bodymassindex #normalrange

Info Terkini

Assalamualaikum semua. Sabtu Ahad ni korang plan nak kemana? Sesambil atur jadual tu ce korang scroll lagi kat sini. Ada info best pasal O...