Thursday, 7 September 2017

Surah Amalan

Dah malam kan.Biasa dari kecik mak pesan sebelum tidur basuh kaki.Nanti mengigau.

Memang cikliza turut je apa kata mak.

Tapi sejak sekolah menengah je ustaz/ustazah pesan lepas prep malam sebelum tidur amik wuduk dan duduk berkumpulan untuk baca surah pilihan.

Rotate la
Al Waqiah
Al Mulk
Al Rahman

Ada beberapa surah lagi ..Tak ingat dah.

Sekarang pun masih amalkan semua yang di atas.

Bila dah dewasa,remaja ni keterujaan nak jaga kulit,nak cantik memang kuat sangat.

Masa zaman remaja cikliza sapu bio oil / french oil sebelum tidur.Paling koman pun olive oil.

Alhamdulillah kulit susah nak sunburn walau pernah berkawad masa hari Bomba Shah Alam dulu.Kawan lain memang rentung habis..Tapi cikliza maintain..sawo matang kulit asli 😂😂.

Dah berjinak dgn shaklee ni amalkan telan Vitamin C konsisten,Vitamin E jimat² guna sebab mahal 😂😂.

Selalu juga pecahkan kapsul vitamin E sapu kat muka sikit sebelum tidur dan telan selebihnya.

Best.Minyak dia meresap masuk dalam kulit.

Bangun,cuci muka pegang kulit rasa halus je.

Ada lagi minyak lain yang cikliza amalkan untuk sapuan.

Nanti cikliza share lagi ek.

Highly recommended vitc dan vitamin e shaklee.Cikliza dah guna dan rasakan.Jerawat memang segan nk datang, sunburn tak de,kulit rasa lembab ,tegang je,nak kena demam dan selsema pun susah.

Syukur asbab nak sihat luaran dalaman dan antibodi pun turut kuat.

Korang yang ada masalah jerawat tak kira masa nk timbul tu wajib try la.

Salam sayang
Liza Kama
012-3010634

Persediaan Ramadhan Akmal

Alahai anak-anak … Bila nak masuk bulan puasa memang ‘excited’, tapi nanti mulalah lembik semacam. Sebab tulah kena ada strategi untuk buat...