Search This Blog

Friday 3 November 2017

Set Preggy dan Berpantang Shaklee Memang Beri Saya Tenaga

Bismillah Assalamualaikum semua.Seronkk betul bila dengar dah try set prenatal shaklee dan hasilnya sangat menakjubkan.

Jom baca kisah kawan cikliza ni .Pemgalaman dia bersama suppliment shaklee sepanjang sesi kehamilan ke 3.

Arini nak berkongsi testimoni sendiri.. saya amalkan set hamil shaklee sebelum hamil dan semasa hamil..Alhamdulillah sepanjang kehamilan tiada alahan, xde diabetes, xde masalah HB low, badan sihat bertenaga je walaupun due bulan Ramadhan..tapi mampu berpuasa dan siap boleh masak lagi untuk berbuka walaupun balik kerja...hari sakit nak bersalin pun masih berpuasa tapi terpaksa berbuka :-).

Berbeza sangat dengan kehamilan nak ke3  tahun 2013 sebelum amalkan shaklee..kat tmpat kerja dah penat, mgantuk..apalgi nak balik masak walaupun bukan bulan puasa.
Bila bersalin baby tak kuning walaupun saya berdarah 0 risiko anak kuning tinggi kata nurse..


Alhamdulillah baby sihat sempurna sehingga skrg usia 4 bulan..yang paling best dapat bonus kulit baby putih, gebu mulus xde ruam.. ramai kawan datang tanya saya sebab makan shaklee ke kulit baby putih cantik ni..
Alhamdulillah saya telah membuat pilihan tepat mengamalkan supplement semulajadi terbaik ini.

Nak sihat macam ni juga.Memang highly recommend Set Prenatal shaklee jawapannya.
Mahal ke??Umtuk set basic tak la mahal,kalau nak lebih murah best join ahli .

No comments:

Post a Comment