Search This Blog

Sunday 1 April 2018

Promosi ESP


Assalamualaikum. Kami nak kongsikan berita gembira buat semua. Promosi ESP protein soya Shaklee dengan belian 5 tong anda akan dapat free voucher RM50 diskaun untuk jimat 30% belian produk yang lain. Promosi ESP ni hanya berlangsung selama 2 hari je iaitu hari ini 29hb Mac sehingga 30hb Mac. Menarik ke menarik? 😊😊😊

Selalu dengar soya shaklee berbeza dengan soya di pasarankan.
Betul ka wujud perbezaan soya? Apa yang sebenarnya membezakannya?

Sumber utama : soya
Cara Pemprosesan : rendam, kisar, rebus, tambah gula, sedia untuk diminum
Hasilnya : air soya

Cara Pemprosesan :Dehulled and defatted process (proses dimana soya dikupas dan dibuang lemak) kemudian diproses menjadi soya protein isolate
Hasilnya : Protein Soya

Sudah nampak beza? ESP adalah soy protein isolate ataupun protein soya. Protein yang diekstrak daripada soya setelah melalui beberapa proses. Keywords disini adalah 'isolate" ataupun pengasingan. Protein soya telah diasingkan daripada komponen lain didalam soya membuatkan ia 90 - 95% , hampir tiada karbohidrat dan lemak.

Walaupun sekarang ini sudah banyak iklan air soya gunakan point non-gmo dan 9 amino asid tetapi yang mereka jual tetap air soya, tidak sama dengan ESP. 9 asid amino memang khasiat semulajadi soya, Allah dah jadikan begitu bukannya semasa kita tambah semasa buat produk soya. 9 asid amino tu yang cuba diselamatkan supaya tidak musnah semasa pemprosesan. Soya yang digunakan untuk ESP merupakan non-GMO sebabnya GMO is bad, Non-GMO is good. Soya yang digunakan juga dibasuh dengan air sejuk supaya khasiatnya terpelihara.


Antara kelebihan-kelebihan ESP yang menguatkan lagi produk ini, bak kata orang selling point ESP adalah:

1. Bahan anti-thyroid/anti-growth substance mesti disingkirkan
~ Soy yang mentah mengandungi "anti-growth", "anti-tyrosine" substance. sedangkan kalau kekurangan bahan2 ni akan menyebabkan low blood pressure, low body temperature, dan restless leg syndrome. Find a brand that uses an extracting process that removes this substance, yet keeps the soy in a raw form in order to maintain the HIGHEST LEVEL OF AMINO ACIDS and ISOFLAVONES which are very sensitive to heat.

2. Proses pembuatan soy protein sebaiknya tanpa pemanasan
~ Amino acids sgt sensitive dgn suhu yg panas.. In some studies, cooking protein has been shown to destroy up to 50% of some ESSENTIAL AMINO ACIDS. If an individual consistently consumes a diet that is lacking in all of the essential amino acids, inadequate brain development and hormones, or other body tissue development can be the result

3. Soy isolate itu mesti ditambah dgn unsur calcium..kenapa?
~ Kajian /artikel melaporkan bahawa serbuk soy adalah sangat berasid dan boleh mnyebabkan kerapuhan tulang.Dan oleh yg denikian unsur calcium yang secukupnya mesti ditambah dalam soy protein tu untuk meneutralkan kembali serbuk soya tu.Kebanyakan pengusaha/pengeluar protin tidak menambah cukup kalsium.

ESP ni harga biasa RM161.25
Tu harga biasa

Berbeza promosi 2 hari ni, harga gempak
Belian 5 tong ESP
Boleh dapat 30% diskaun
Free postage
Free keahlian (tertakluk kepada terma & syarat)

Boleh hubungi kami

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan syarikat Suppliment semulajadi yang memegang piagam
✔Selamat (sijil halal dan kelulusan KKM)
✔ Semulajadi
✔Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya liza kama yang merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah,serta lebih mementingkan kesihatan anda.Hubungi saya agar saya boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dan kualiti kesihatan anda sekeluarga.Saya juga menyediakan khidmat konsultasi PERCUMA  berkaitan produk SHAKLEE yang telah anda pilih.

PENGHANTARAN
Semua proses penghantaran  melalui perkhidmatan Poslaju,Citylink,GDex ke seluruh Malaysia .

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh di buat menggunakan MAYBANK BERHAD,CIMB,BSN,BANK ISLAM atau Western Union jika anda berada di luar negara .

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkan produk shaklee anda ada beberapa pilihan.
☑Belian secara ONLINE menggunakan kad debit /kad kredit anda.
☑Belian terus di cawangan Shaklee berhampiran anda (ID 1275479)
☑Hubungi terus Liza kama di +6012-3010634 untuk membantu anda membuat pembelian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit/kad debit ?Klik di bawah

https://www.shaklee2u.com.my/mbst_en/widget_product.php?ToPage=6&widget_id=54630&widget_name=PRODUK%20SHAKLEE

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b4b0ddbd905dd1a73a7793e607976aab

NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Jika anda berminat untuk mendapatkan bonus tunai serta banyak manfaat lain jom sertai team bisnes kami.MUMTAZ THE GREAT yang mempunyai ahli aktif,kelas pemasaran percuma dengan masa yang fleksible.

Rakan Shaklee anda(ID 1275479)
Liza Kama
Sms/wasap :012-3010634
IG :@lizakamasp

No comments:

Post a Comment