Search This Blog

Tuesday 12 August 2014

Kulit Baby Cantik dan Sihat

Bissmillah..
Assalamualaikum dan selamat tengahari.Semalam dok cerita pasal set berpantang tapi hari ni nak cerita pasal set semasa hamil.

Masa mengandung anak ke 3 mula berkenalan dengan set hamil Shaklee.En suami hadiahkan untuk isteri tersayang dia la..hikhik tq sayang.

Alhamdulillah semasa mengandung kali ini semuanya berjalan dengan lancar je.Alahan atau pening2 memang tak ada la.

Badan rasa bertenaga je.Dan yang amat bertuahnya kulit baby saya pun putih halus dan gebus..sekarang baby dah berumur 1 tahun.Perkembangan IQ nya sangat bagus.

Di sebabkan saya WHAM so saya menyusukan anak sendiri dirumah.Anak semakin sihat dan cerdik.

Ramai juga yang tegur comel dan halusnya kulit baby..makan apa waktu mengandung dulu?Dengan bangganya saya cakap saya amik suppliment Shaklee.Memang tak makan langsung ubat klinik.

Nurse dan doktor tempat saya checkup pun dah tahu saya tak perlukan vitamin mereka.hikhik.Shaklee the best.

\\

Set apa yang saya ambil semasa mengandung?Hanya set yang seharusnya untuk orang mengandung.Istimewanya set ini mampu bertahan selama 6 bulan penggunaanya.Berbaloikan...jom dapatkan juga set budjet hamil dari kami.

Kat bawah ni antara testimoni yang mengambil Vitalea  Shaklee untuk masalah hb semasa hamil:

Testimoni:1


Ini pula set paling budjet untuk wanita hamil yang ada masalah hb atau kelesuan.Hanya dengan 2 vitamin ini anda akan rasa selesa dan cergas je.Ha..murahkan penggunaa untuk 6 bulan tau.
SET BUJET HAMIL



Yang ini pula full set untuk ibu mengandung.Kesemuanya bagus untuk ibu dan anak dengan ESP sebagai protien dan Omega untuk sel otak anak berhubung seawal dalam kandungan.Harga full set ini hanya RM550.Anda boleh menerima diskaun sebanyak 25% untuk setiap vitamin jika anda mendaftar sebagai ahli.



Jom lihat apa pula kata pengguna yang dah pun mengambil set hamil Shaklee ni semasa mengandung.

Testimoni 1:Berat badan naik ikut graf,dan masalah kencing manis semasa hamil pun tak de



Testimoni 2:Masalah hb low semasa hamil yang amat merunsigkan.Alhamdulillah dengan vitalea hb normal.


Pada anda yang mempunyai masalah seperti mereka ,anda juga patut mengambil vitamin Shaklee untuk memastikan badan sentiasa sihat dan cergas semasa hamil.

Bukan itu juga emosi ibu juga akan ceria je.Padayang nak dapatkan vitamin untuk ibu hamil ni boleh hubungi Liza 012-3010634 atau email ke hairulliza@gmail.com






No comments:

Post a Comment