Search This Blog

Wednesday 17 December 2014

Kebaikan Lecithin Shaklee

Assalamualaikum semua.Hari ni nak cerita pasal lecithin Shaklee yang memang hot produk kami di Good Health.Bila top up je cepat je habis.Bagus sangat ke lecithin ni sampai tak putus putus orang amik?

Majoritinya customer liza yang datang amik lecithin ni untuk slimming dan utk IQ.Tapi ramai yang tak tahu sebenarnya lecithin ni lebih dari itu.

Di ekstarck dari kacang soya organik NON GMO.Setiap kapsul lecithin ada 520mg lecithin,80 mg kolin dan 48mg inositol.

Antara manfaat lecithin untuk bacaan lanjut tentang lecithin boleh klik SINI
  • Mengurangkan sembelit-lecithin adalah ajen pelembut najis yang berkesan,ianya berfungsi melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus
  • Mencantikkan otot dan kulit-Membentuk membran sel,melembab dan menghaluskan kulit selain daripada mengaktifan metabolisma sel dan melambatkan tanda penuaan
  • Pemecah lemak dan pelangsing-Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah
Jom kita tengok pula apa kata pengguna yang ambil lecithin ni:

Testimoni:Dengan lecithin badan rasa ringan

Testimoni 2:Dengan lecithin perut tak meragam 


Testimoni 3:Dengan lecithin tiada masalah sembelit dan BONUSNY turun 3kg 

Ha ..ramai yang sangat berpuashati.Termasuk la saya sendiri.Dulu lepas bersalin berat saya 75kg memang berat,gemuk dan hilang keyakinan diri.Tumit kaki sakit,tak boleh nak berdiri lama.Bila bangun dan duduk lutut pun penat.

Alhamdulillah 2 bulan pengambilan secara konsisten dan cara pemakanan yang betul dalam 2 bulan je berat saya dah turun kepada 60kg..Lecithin ni selamat di ambil oleh ibuyang menyusukan bayi.In sha Allah anda akan dapat kembali keberat asal tau.


Ingin membeli set slimming ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.

**Hasilnya berbeza mengikut individu

Salam Sayang 
Liza 
Shaklee SP
012-3010634






No comments:

Post a Comment