Search This Blog

Thursday 11 December 2014

Slimming Center Vs Shaklee

Bismillah,Assalamualaikum semua ..hari ni nak share pengalaman sahabat saya Puan XX yang consume set slimmimg paling bajet je.

Sebelum consume Shaklee XX dah pernah buat slimming treatment kat pakar slimming center.Punya la mahal tapi lost kg ciput je...Tak bebaloi dgn harganya.

Lepas bersalin ank ke 2 XX mmg tak mau gemuk sebab tue la bersungguh XX nak kurus.hehehe maaf XX.Menurut ,rakan sekerja majoritinya mengconfrimkan XX akan gemuk lepas bersalin anak ke 2.

XX nekad nak kurus jugak!Semangat kuat disiplin pun kuat alhamdulilah hasrat tercapai dan omogan rakan sekerja hanya menjadi igauan ngeri je.

Bezakan..gambar XX bertudung hitam tue khabarnya 81kg tapi yang tudung merah XX dah 52kg..Yahoooooo Tumpang seronok la kann.

Walaupun berjaya menurunkan berat badan dengan diet sihat dan selamat samapai la ni pun XX tetap jaga pemakanan.Rajin dan disiplinya dia mengira setiap kalori yang perlu masuk ke mulut.

Walau pun kita mendapat treatment kat mana mana pakar slimming center kalau makan main aci hentam tak boleh jugak.Sure berat akan turun dalam 1-2 kg tapi akan meningkat naik lepas stop treatment kat slimming center tue.

Sebab apa perlunya kira kalori?Sebab..badan hanya akan mnggunakan kalori yang tubuh kita perlukan je Kalau kita amik makanan yang over kalori..maksudnya yang baki tue menjadi tepu sebagai lemak.

Gambar tekini 2014
Ni kenyataan XX tahun lepas.Dapat turun sampai 55kg dalam masa 5 bulan ok la tue..daripada tak turun langsung.Biar lambat asal selamat heheheh..





Apa yang XX amik untuk turunkan berat badan?Hanya Set Bajet Slimming sahaja.

Apa kandungan Set Slimming Shaklee?
* Lecithin
* Herblax/alfalfa
* Cinch/ESP

Hanya dengan 3 supplement lengkap untuk proses 3B iaitu Bakar, Buang dan Bina. Bagus untuk orang yang malas bersenam dan kurang mampu kawal nafsu makan. Kenapa?

Lecithin
======
* Membakar lemak berlebihan dalam badan
* Menurunkan paras kolesterol
* Memberi rasa kenyang dan mengawal selera makan

Herb lax/Alfalfa
======
* Detox membuang toksin yang menjadi salah satu punca utama diet gagal
* Detox membuang lemak yang dibakar oleh lecithin keluar dari badan
* Membantu pergerakkan usus secara semulajadi
* Mengempiskan perut
* Mengatasi masalah sembelit

Cinch/ESP
====
* Memelihara otot bagi meningkatkan pembakaran lemak
* Memelihara jisim otot agar badan tidak menggeleber apabila lemak berlebihan dalam badan hilang
* Mengawal nafsu untuk makan senang cerita rase kenyang jer
* Meningkatkan metabolisma.

Anda sudah tahu betapa hebatnya gabungan ketiga3 supplement shaklee ini. Jika anda sudah yakin, pe lagi jom la order. Harga berbaloi-baloi, kesannya pun woww mantap, meletop. 



Ingin membeli set slimming ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f9a9c6e884276feb6760da3befc80ef8

Salam Sayang 
Liza 
012-3010634

No comments:

Post a Comment