Search This Blog

Saturday 25 July 2015

Menderita Buasir

Bismillah.Apakhabar semua?Raya dah seminggu berlalukan.Masih ada lagi jemputan open house.Raya kan sebulan hihi.

Raya tue raya jugak.Kesihatan kena la jaga.Jangan main aci bedal je..nanti yang sengsara diri sendiri jugak.

Teringat malam raya ada seorang pembaca blog saya call urgent katanya masalah buasir yang memang tak boleh tahan.Mood nak raya pun hilang.Siapa yang dah pernah rasa buasir akan tahulah bagaimana rasanya.Betapa moody nya huhuhu memang tak boleh nak buat apa.

Saya pun menceritakan pengalaman sendiri 6 tahun yang lalu..Rupanya kisah saya dan si caller tue sama la..

Semalam pulak dapat call dari pesakit buasir yang dah amik set buasir.Ni orang lain pulak tau.Yg si caller pertama tadi sebabkan cuti raya so pos mengepos di tangguhkan la..

Caller ke 2 yang amik set buasir dalam masa 3 hari alhamdulillah sakit pedih yang di tanggung tue hilang .Rasa selesa la nak membuang dan dapat duduk dengan selesa tidur dengan amannya.

Bersyukur sangat.Beliau(si caller ke 2)selesai dengan masalah nya.Tiada yang terindah melainkan orang yang kita tolong dapat manfaatnya.

Pada anda pembaca semua yang malu nak cerita tentang masalah buasir ni saya pernah menulis artikel buasir klik SINI.Bagi yang mencari penawar buasir dan sekaligus menghilankan nya saya sangat mencadangkan SET BUASIR SHAKLEE.


Biasakan bila tiba musim perayaan makan macam-macam daging terumtamanya dan kurang minum air kosong mula la sembelit dan pada pesakit buasir sembelit tue amat menakutkan.

Omega -membantu mengecilkan ketulan bengkak buasir dan melancarkan pengeluaran najis
Ostematrix-Melembutkan najis
Zinc-Memulihkan luka buasir dalam masa 2 hari.

Ingin membeli mana produk SHAKLEE ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.


Salam Manis Syawal,
Liza Kama
012-3010634




No comments:

Post a Comment