Monday, 24 July 2017

Yeay Kami Suka Vitamin C


Bismillah
Assalamualaikum semua.Heheh lama pula tak update ni.Cikliza tengah sibuk.denga class #instaboom .

Bila masuk kelas cikliza kena siapkan task yang ada.Untuk mahirkan diri.Kalau lengah-lengah rugi nanti terlupa.

Mai nak share pengguna Vitamin C SHAKLEE.Rata-rata semua suka.Bukan sebab dia murah tapi sebab kebaikan dia.



Tengok la diorang peloles kan.

Diorang kata kulit lebih lembab je.Kira shinning la..Lawa i like.

Eh korang,vitamin c shaklee ni bukan je untuk kulit muka tau.Kulit semua sekali.Pe gambilan vitamin C secara berterusan akan dapat top up Collagen .

Cikliza teringin sgt nak try Collagen



1Tahun Lamanya Nak Cantik

Hai korang hari cuti buat apa?Uuu liza di kedah hujan dari semalam lagi.Sejuk gila ni . Nak keluar pun malas yakmat 😂😂. Ok hari cuti ni ...