Saturday, 19 August 2017

Cara Atasi Sakit Belakang

Sakit belakang biasa terjadi bila kita buat banyak kerja .

Biasanya sakit belakang kita rasa bila lepas bangun dari tidur.

Rasa malasnya..tak selesanya tulang belakang ni.

Sapa pernah rasa cubat komen sikit.

Cikliza pun ada.Kadang tu bila seharian buat kerja,menyusukan anak ,duduk menjahit lama-lama memang akan sakit belakang.

Selalunya suami lah jadi mangsa tolong picitkan.Massage kan hahaja bila lagi nak minta tolongkan.

Tapi kalau tak de siapa nak minta tolng picit, macam mana?

Ha..ni cikliza sharekan cara nak legakan sakit belakang.

Persediaan Ramadhan Akmal

Alahai anak-anak … Bila nak masuk bulan puasa memang ‘excited’, tapi nanti mulalah lembik semacam. Sebab tulah kena ada strategi untuk buat...