Search This Blog

Friday 29 September 2017

Bengkak Kelenjar Solusinya Rawatan Alternative.

Menitis air mata ini selepas doktor bagi tahu resault ujian darah anakanda .

*Alhamdulillah ,keseluruhan ujian ini semuanya baik.Penyakit kronik pun tak ada.*

Itu jawapan doktor,sambil menunjukkan resault ujian darah anakanda.

Sebenarnya berdegup2 jantung ni menunggu resault.Bimbang ...

Anak akak mengidap penyakit bengkak kelenjar kat leher.Dah dua tahun menderita.

Boleh bayangkanlah.Macamana dalam tempoh dua tahun itu kami sekeluarga berusaha tanpa berhenti mencari rawatan dan ubatan yang sesuai untuknya.

Kami mohon kebenaran doktor untuk cuba perubatan alternatif untuk anak dan berjanji akan refer balik jika  ada masalah.

Setelah kembali ke klinik terus doktor buat ujian semula, doktor minta saya sebutkan jenis ubat yang saya ambil untuk anakanda.

Kecut juga nak bagi tahu.Sebab saya bukan bagi ubat,tapi amalkan supplement dan pemakanan sihat sahaja.

Dengan penuh kerisauan saya bagi tahu,saya bagi dia VIVIX , SUSTAINED RELEASE VIT  -C PLUS SHAKLEE DAN ESP sahaja sepanjang lapan bulan ini.

Hati melonjak gembira bila doktor cakap.
"Bagus".Teruskan ketiga  - tiga supplement ini, dan ia tiada effect sebab organik,ia selamat .

Cuma tambah lagi pengambilan Vit C ,tiga kali sehari supaya kesan luka cepat sembuh .

Saya tidak akan bagi dia apa - apa ubat lagi."
Teruskan ambil supplement tu dan konsisten.
Syukur Alhamdulillah.Tahniah.

Hilang kata - kata masa tu.Hanya ucapan Syukur sahaja yang keluar dari mulut ini.
Alhamdulillah.

Syukur Ya Allah.

Moga anakanda terus sihat dan sentiasa dilindungi Allah.

Aamiin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itu pengalaman dan ikhtiar  kak azizah azie tentang anak dia .

Banyak lagi pengalaman pengguna Shaklee yang lain dalam blog cikliza .Teruskan membaca ye.Gunakan Search box .

1 comment: