Search This Blog

Wednesday 17 October 2018

Cara Hilangkan Jerawat Pasir

Hai korang hari ni liza nak share testimoni pengguna Vitamin C.Asalnya dia ada jerawat pasir kat bahagian pipi dan rahang.
Liza pun kalau ada something kat muka memang tangan ni gatal nak usik heheh.Sapa yang tak usik tu memang korang kuat iman lah 😂😂
Sapa ada masalah jerawat pasir halus-halus kat muka ,dahi dan rahang tu korang kena baca ni sampai habis.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Assalamualaikum.
Saya nurul dari puchong, 31 tahun.Harini saya nak share shaklee effect setelah consumed Vitamin C Plus. 
Dari zaman sekolah lagi kulit saya memang berjerawat,  jerawat yang jenis berpasir. Macam macam produk guna hasil sama saja jerawat still on off. Sampai la berkahwin dan mengandung.  Masa mengandung,  alahan saya teruk di bahagian kulit muka jerawat penuh gatal miang! Jerawat batu bernanah. Stress sangat.
Saya terus start makan vitamin c plus 4biji sehari consistent, dalam masa sebulan jerawat yg teruk tu semua kecut dan cuma tinggal parut.  Saya teruskan makan 4bji sehari smpai la masuk trimester ke 3,saya perasan jerawat belakang badan semua hilang!  Parut pon makin pudar.  Syukur sangat. 
Jerawat di kulit muka makin berkurangan sampai lah hilang semua parut.  Lama saya makan,  bukan la sekali makan terus cantik 😅 ambil masa juga. Tapi sangat berbaloi.
#shakleeeffect
#oasis

Kebetulan bulan oktober ni ada less tau untuk vitamin C Shaklee.Beli 3botol korang boleh dapat less5%.

kalau korang buat belian SET SECANTIK DIVA ni pulak korang boleh masuk lucky draw.Hadiah lumayan juga dapat vitamin dan YOUTH freeeeeeee .

Tapi dalam single resit la ye : )

cepat tau time is running.Korang boleh wasap liza atau klik je esell tu untuk buat belian sendiri terus ke laman web Shaklee .


Pilih produk yang selamar untuk anak kita guna tau.
Berminat dengan Vitamin Shaklee?Boleh terus contact Liza ye +6012-3010634

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan syarikat Suppliment semulajadi yang memegang piagam
✔Selamat (sijil halal dan kelulusan KKM)
✔ Semulajadi
✔Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya liza kama yang merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah,serta lebih mementingkan kesihatan anda.Hubungi saya agar saya boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dan kualiti kesihatan anda sekeluarga.Saya juga menyediakan khidmat konsultasi PERCUMA  berkaitan produk SHAKLEE yang telah anda pilih.

PENGHANTARAN
Semua proses penghantaran  melalui perkhidmatan Poslaju,Citylink,GDex ke seluruh Malaysia .

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh di buat menggunakan MAYBANK BERHAD,CIMB,BSN,BANK ISLAM atau Western Union jika anda berada di luar negara .

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkan produk shaklee anda ada beberapa pilihan.
☑Belian secara ONLINE menggunakan kad debit /kad kredit anda.
☑Belian terus di cawangan Shaklee berhampiran anda (ID 1275479)
☑Hubungi terus Liza kama di +6012-3010634 untuk membantu anda membuat pembelian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit/kad debit ?Klik di bawah

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b4b0ddbd905dd1a73a7793e607976aab

NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Jika anda berminat untuk mendapatkan bonus tunai serta banyak manfaat lain jom sertai team bisnes kami.MUMTAZ THE GREAT yang mempunyai ahli aktif,kelas pemasaran percuma dengan masa yang fleksible.

Rakan Shaklee anda(ID 1275479)
Liza Kama
Sms/wasap :www.wasap.my/60123010634

No comments:

Post a Comment