Search This Blog

Saturday 1 December 2018

Cara Hilangkan Jerawat Dengan Detox

Assalamualaikum semua.Bila ada jerawat yang tak surut memang stress giler.Bila stress jerawat bukan makin hilang tapi makin teruk beb.Percayalah.Okay hari ni sharing dari Munirah Rosli pula pasal masalah jerawat dia.

Jemput teruskan pembacaan moga jadi asbab untuk korang yang ada jerawat  memilih rawatan yang organic dan berkesan. 
Nama diberi Munirah Rosli. Panggil Munirah je. Nama glamour dekat FB kakMuni. Eheheh. Selamat berkenalan.

Petang ni giliran saya pulak share #ShakleeEffect saya sendiri.
Saya ada ambil detoks sebelum ni. DTX. Bagus untuk detoks hati. Sebab jerawat degil sangat tak nak hilang. Hahaha.
Sambil detoks, leader saya suruh add Vitamin C.
Baru satu botol Vitamin C, saya dah dapat effect dia. Walaupun belum flawless, tapi saya puas hati dengan kulit saya sekarang.

Kalau jerawat naik, dia cepat kecut.
Setiap hari ambil vitamin C tak miss. Sebab dia bantu boost immune system. Dah lama tak selesema. 

Buat mask untuk kurangkan oily di muka. Lepas cuci rasa tight. Hihi
So sekarang add dose. Daripada sebiji sehari, kepada 3 4 biji sehari. Tapi selang2 5 jam.

Alhamdulillah, kulit maintain je. Naik jerawat pun masa period je.
Saya ada amik produk Shaklee yang lain. Semua saya suka.
GLA untuk sakit senggugut. 

Best gilerr. Tak tipu.
Ostematrix ambil jugak untuk lenguh2 badan and pelawasan.
Terima kasih sudi baca. Macam panjang je. Eheheh.
Boleh follow or add ig and fb tau.

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan syarikat Suppliment semulajadi yang memegang piagam
✔Selamat (sijil halal dan kelulusan KKM)
✔ Semulajadi
✔Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya liza kama yang merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah,serta lebih mementingkan kesihatan anda.Hubungi saya agar saya boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dan kualiti kesihatan anda sekeluarga.Saya juga menyediakan khidmat konsultasi PERCUMA  berkaitan produk SHAKLEE yang telah anda pilih.

PENGHANTARAN
Semua proses penghantaran  melalui perkhidmatan Poslaju,Citylink,GDex ke seluruh Malaysia .

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh di buat menggunakan MAYBANK BERHAD,CIMB,BSN,BANK ISLAM atau Western Union jika anda berada di luar negara .

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkan produk shaklee anda ada beberapa pilihan.
☑Belian secara ONLINE menggunakan kad debit /kad kredit anda.
☑Belian terus di cawangan Shaklee berhampiran anda (ID 1275479)
☑Hubungi terus Liza kama di +6012-3010634 untuk membantu anda membuat pembelian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit/kad debit ?Klik di bawah


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b4b0ddbd905dd1a73a7793e607976aab


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Jika anda berminat untuk mendapatkan bonus tunai serta banyak manfaat lain jom sertai team bisnes kami.THE MUMTAZ yang mempunyai ahli aktif,kelas pemasaran percuma dengan masa yang fleksible.

Rakan Shaklee anda(ID 1275479)
Liza Kama
Sms/wasap :012-3010634
IG :@lizakamasp

No comments:

Post a Comment