Search This Blog

Tuesday 4 December 2018

Aleef Arsyad Ibarat Span

Assalamualaikum korang,terima kasih lah sudi singgah blog Liza.Kat sini Liza share testimoni pengguna Shaklee.Hari ni Liza share pasal Aleef Arsyad ibarat span.Hebat anak kecil ni.

Jom baca cerita Bonda Aleef Arsyad ye .

Sharing saya hari ni, nak berkongsi tentang #ShakleeEffect anak bersama Omega Guard. Nama anak, Aleef Arsyad.Nama saya Aina Fazlina Mistiran.

Saya mula ambil produk Shaklee tahun 2013. Masa tu start dengan set mengandung, sampailah 3rd trimester, saya mula ambil Omega Guard.

Alhamdulillah, Aleef ni lahir dulu mata dia tajam. Progres dia dari bayi sampai sekarang, mudah sangat nak tangkap / belajar benda baru. Ibarat span, dia serap je apa yang dia perhatikan dari kecik. Kalau kita sekadar bacakan surah lazim masa baby, bila dah besar sikit dia mudah nak ulang-ulang mengaji.

Salah 1 perkembangan anak yang nampak ketara, vocab dia dalam bahasa inggeris banyak walaupun berusia baru 5 tahun. 

Di rumah, medium bahasa kami sekeluarga dalam bahasa melayu je. Tapi dia suka tengok kartun dalam bahasa inggeris.

Dalam diam, rupa-rupanya dia ingat perbualan dalam cerita kartun yang dia tonton di tv. Bila berbual, dia lebih mudah bercakap dalam bahasa inggeris + huraian untuk setiap cerita yang dia bayangkan (imaginasi kanak-kanak), dia boleh terangkan dengan mudah dalam bahasa inggeris. Kalau hafazan surah lazim / doa-doa pendek pun dia mudah nak menghafal.

Saya percaya, Omega Guard banyak membantu perkembangan otak beliau dari dalam kandungan sampailah sekarang. Omega tu pun dia kunyah macam gula-gula je. Plus sekarang, kena monitor dia amik botol Omega tu sendiri. Takut amik lebih dan kunyah-kunyah sesuka hati pula nanti. 


JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan syarikat Suppliment semulajadi yang memegang piagam
✔Selamat (sijil halal dan kelulusan KKM)
✔ Semulajadi
✔Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya liza kama yang merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah,serta lebih mementingkan kesihatan anda.Hubungi saya agar saya boleh membantu meningkatkan kualiti hidup dan kualiti kesihatan anda sekeluarga.Saya juga menyediakan khidmat konsultasi PERCUMA  berkaitan produk SHAKLEE yang telah anda pilih.

PENGHANTARAN
Semua proses penghantaran  melalui perkhidmatan Poslaju,Citylink,GDex ke seluruh Malaysia .

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh di buat menggunakan MAYBANK BERHAD,CIMB,BSN,BANK ISLAM atau Western Union jika anda berada di luar negara .

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkan produk shaklee anda ada beberapa pilihan.
☑Belian secara ONLINE menggunakan kad debit /kad kredit anda.
☑Belian terus di cawangan Shaklee berhampiran anda (ID 1275479)
☑Hubungi terus Liza kama di +6012-3010634 untuk membantu anda membuat pembelian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit/kad debit ?Klik di bawah


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b4b0ddbd905dd1a73a7793e607976aab


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Jika anda berminat untuk mendapatkan bonus tunai serta banyak manfaat lain jom sertai team bisnes kami.THE MUMTAZ yang mempunyai ahli aktif,kelas pemasaran percuma dengan masa yang fleksible.

Rakan Shaklee anda(ID 1275479)
Liza Kama
Sms/wasap :012-3010634
IG :@lizakamasp

No comments:

Post a Comment