Search This Blog

Sunday 4 January 2015

Offer Januari 2015

Bismillah.Assalamualaikum semua..baru hari ni dapat update blog.Tak terlewat rasanya nak ucapkan Selamat Tahun Baru Masihi dan Salam Maulidur Rasul..

Errmm dapat tau je Alfalfa,Vivix dan Vitalea Child ni offer memang rasa syok sangat..Mana tak nya Vitalea Child ni dah lama takde..ni buat come back dengan rumusan yang telah di perbaharui tau..

Dengan rasa grapes buat kanak kanak suka.Bila dah improve formula maka...kehebatannya dan khasiatnya juga bertambah la.Harga yang juga bertuukar tau..Tapi masih dalam mampu milik sebabnya sebotol untuk 3 bulan.

Vivix bak kata rakan saya makan Vivix boleh detox hole body tapi sayangnya saya masih belum boleh try sebab saya menyusu.Orang menyusu dan pregnant tak di benarkan amik Vivix ni sebab anti oksidannya tinggi.So ibu menyusu dan pregnant amik je set INI yer..Confrim hasilnya juga sangat menakjubkan.

Alfalfa offer saya suka sebab saya memang penggemar Alfalfa ni..Selain untuk milk booster (sebab saya masih bf mom)Alfalfa juga di gelar jamu moden.Ha..jangantak tau kebaikan Alfalfa ni boleh merapatkan bahagian intim wanita,menghilangkan keputihan,masalah kesuburan,menselimkan badan juga tau..

Alfalfa juga sesuai untuk mereka pesakit gout.Sebab Alfalfa ni memDetox dengan lembut segala asid urik yang terkumpul dalam badan pesakit.

Gout adalah sejenis penyakit akibat berlebihan asid urik di dalam badan. Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin. Badan kita membuang bahan kumuhan ini melalui air kencing (urin).

Bagi pengidap gout, asid urik yang berlebihan tidak dibuang dan berkumpul di dalam sendi. Ia adalah salah satu penyakit yang paling lama dihidapi manusia, sejak zaman dahulu kala lagi.





Berapa harga setiap promo ni?Ha..boleh pm liza kalau nak tau..Untuk belian Twin Pack tue dapat diskaun 5% tau..Pada yang tak mau beli 6.

Semuanya boleh tanya dulu .Apa kebaikkanya ..saya sedia menjawab.

Ingin membeli mana mana produk untuk keguaan rumah ini secara online dan dihantar terus ke pintu rumah anda? Mudah sahaja, sila klik di bawah ini.


Salam Sayang
Liza
012-3010634

No comments:

Post a Comment