Tuesday, 6 February 2018

Cara Atasi Tumit Pecah Dan Kematu

Assalamualaikum.Hai korang saja santai-santai ni cuma tengok jap tumit kaki korang.
Selalu benda dok bawah memang jarang kita bagi perhatian kan.Nak pegi medicure pedicure tu hahah jauh sekali lah.
Dulu liza buat sendiri je tapi teknak entah betul ke tidak tak tau la.Dulu tumit liza pun merekah teruk.
Tiap kali mandi tenyeh dengan batu utk tumit tu.Masa tu muda remaja lah tapi ape teruknya tumit kaki .
Masa nak kawin hahah jenuh wei nak bagi cantik.Ok lah cantik sekejap pastu jadi balik.Rupanya liza tak pernah pakai losen di kaki.Kulit kaki jd stress sebab debu dan kaki berdiri lama.

Biasa kita lihat seorang wanita yang mempunyai rupa paras yang cantik.

Seorang yang bekerjaya serta mempunyai duit yang banyak berdasarkan handbag, jam dan tudung yang dipakainya.

Tapi ada satu masalah yang dihadapinya. Bila dibuka kasut, ya Allah.

Masalah tumit kakinya tak tau nak cerita macam mana.

Terbeliak masa sekejap melihatnya. Takkan nak dibiarkan macam tu sahajakan?

Ramai wanita yang tidak terlalu mengambil berat tentang masalah tumit kaki merekah kerana ia tidak begitu merbahayakan kesihatan diri.

Tetapi masalah tumit kaki merekah ini akan memberi kesan kepada penampilan diri kita.

Walaupun kita mempunyai wajah yang cantik, kulit yang putih, bentuk badan yang kurus dan ramping ia memberi gambaran dimana kita seorang wanita yang tidak mengambil berat 100% dalam pengajaan diri.
Lastnya liza berjumpa dengan herbal blend.Alhamdulillah seminggu guna pun dah semakin ok.
Yang merekah di tumit dan kematu di buku lali tu beransur hilang sampai sekarang .

Herbal blend bukan sapu kat tumit je tau boleh juga sapu di seluruh bahagian badan.
Satu tiub kecil tapi manfaatnya banyak.Harga berpatutan tau.
Nak cuba korang wajib wasap liza ok.

Salam sayang
012-3010634

Info Terkini

Assalamualaikum semua. Sabtu Ahad ni korang plan nak kemana? Sesambil atur jadual tu ce korang scroll lagi kat sini. Ada info best pasal O...